ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

Bojanje vune za pletenje

Bojanje vune za pletenje i to prehrambenim bojama? Čemu toliki trud kada možemo kupiti vunu u raznim bojama?
Kada vidite rezultat posla, uvjeriti ćete se da se isplatilo.
              +    




Upute sam našla na webu, ima mnogo varijanti ali meni se sviđaju one jednostavne varijante koje se nalaze ovdje i ovdje.

Moja obojana vuna izgleda ovako:

a od nje su, između ostalog, nastali ovi patuljci

Nastavak slijedi...



Broj komentara: 9:

  1. How beautiful!! I would like to invite you to share at our sharing party at http://craftymomsshare.blogspot.com/2012/02/sharing-saturday-5.html. Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  2. I LOVE this!!! So pretty. Thanks for sharing this with us at Sharing Saturday :)

    ~MiaB
    www.mamamiasheart2heart.com

    OdgovoriIzbriši
  3. So pretty! Thank you so much for sharing this with the Kids Co-Op weekly linky!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo, vec imam u planu da pokusam da bojim vunu.

    OdgovoriIzbriši

Zaista se veselim svakom vašem komentaru! Hvala vam što pratite moj blog. Molimo ostavite mi svoju blog ili kontakt adresu, tako da Vas mogu posjetiti uskoro!