četvrtak, 26. travnja 2012.

Razmjena lutaka sa Marie, Softearth¨s World

Odazvala sam se na poziv drage gospođe Marie koja izrađuje prekrasne lutke od nepredene vune i ima blog na Softearthart i web dućan na ovom linku pa Vam ga srdačno preporučam.

I responded to the invitation dear Mrs. Marie who makes beautiful dolls from unspun wool
 and has a blog on Softearthart
and web store at this link and I heartily recommend it.

Lutke i nepredena vuna koje sam ja poslala na New Zealand

Dolls and unspun wool that I have sent on New Zealand



a što sam sve primila...

and see the things I've received ...









Draga Marie, još jednom hvala!




Dear Marie, thank you once again!

1 komentar:

  1. Dear Suzana,
    You are kind, it is lovely to share, and connect globally with others,
    I love my treasures,

    Love and Light Marie

    OdgovoriIzbriši

Zaista se veselim svakom vašem komentaru! Hvala vam što pratite moj blog. Molimo ostavite mi svoju blog ili kontakt adresu, tako da Vas mogu posjetiti uskoro!