srijeda, 24. travnja 2013.

Filcani kamen s duginim bojama / Felted Rainbow Rocks

Nakon kraće stanke, vraćam se sa pričom i prijedlogom za izradu jednostavnog a lijepog projekta.

Original priča i upute za rad nalaze se ovdje.

After a short break, I am back with a story and the proposal to create a simple and beautiful project.

Original story and work instructions are here.

Kamen sa duginim bojama

 U velikoj šumi živio je Maleni Patuljak. Volio je svoj šumski dom i sve svoje prijatelje s kojima je dijelio šumu. Svaki dan bi šetao i gledao snažno kamenje koje je u tišini ležalo na tlu. Promatrao je zeleno bilje kako raste iz zemlje, lišće na velikim stablima i lijepu smeđu boju zemlje po kojoj je hodao. Mogao je vidjeti životinje koje se kreću kroz šumu, neke brzo a neke polagano, neke tokom ljeta, druge tokom zime a ostale tokom cijele godine. I sa vrha svoje planine mogao je vidjeti maleno selo u kojem su živjeli ljudi u svome užurbanom svijetu tokom dana i tišini i mirnoći koja je vladala tokom noći.  Maleni Patuljak bio je jako sretan što je sve to mogao vidjeti. Znao je da je sve u redu sa njegovim svijetom.

A ako bi se Maleni Patuljak ponekad i zabrinuo ili se prestrašio, prošetao bi svojom šumom i u ruci čvrsto držao kamen. O, da, Maleni Patuljak je imao čarobni kamen kojeg je neprestano nosio u svome džepu; čarobni kamen kojeg mu je poklonio mudri Stari Patuljak i rekao: „Ovaj kamen je trajan i istinit. Drži ga u svojoj ruci i dopusti svjetlu u svome srcu da pjeva. Tako će se tvoje svjetlo smjestiti i u kamenu i ti ćeš se osjećati siguran.“ Maleni Patuljak čuvao je svoj čarobni kamen i stalno ga nosio sa sobom.

Jednoga dana, Maleni Patuljak šetao je šumom kada je začuo neke zvukove koji su dopirali iza jednog stabla. Tiho se približio da bolje čuje i provirio iza stabla te ugledao malenog dječaka kako sjedi na kamenu i plače. „Zašto plačeš?“ upitao je Maleni Patuljak. Maleni dječak je poskočio kada je začuo glas, ali kada je ugledao blago lice Malenog Patuljka, odgovorio je:“ Jako sam tužan. Izgubio sam svoju sreću. Izgubio sam se u šumi i tako sam sam.

Maleni Patuljak nasmiješio se Malenom Dječaku. I on se nekad tako osjećao. „Ti više nisi sam. Sad sam ja s tobom.“

Maleni Dječak prestao je plakati i samo malo zajecao. „Ali sam još uvijek izgubljen u ovoj šumi i ne znam kako ću se vratiti kući.“

Maleni Patuljak nježno pogladi kosu Malenog Dječaka. I on se nekad tako osjećao. „Nisi više izgubljen. Pronašao sam te i pomoći ću ti da se vratiš kući.“

Sada je Maleni Dječak potpuno prestao plakati. „Ali, ja sam još uvijek tužan. Izgubio sam svoju sreću.“ Maleni Patuljak gledao je u Malenog Dječaka i … nakratko razmislio. I on se nekad tako osjećao. „Pronaći svoju sreću može biti malo nezgodno!  Pokušaj ne razmišljati o svojim brigama. Dođi sa mnom i šetati ćemo šumom.

Maleni Patuljak pokazao je Malenom Dječaku snažno i tiho kamenje, zeleno bilje i lišće na stablima, smeđu zemlju i životinje koje su trčale, skakutale ili letjele oko njih. Tada je pokazao Malenom Dječaku vrh njegove planine s koje su mogli vidjeti puteljak koji je vodio do sela u kojem je živio Maleni Dječak.

Maleni Patuljak dosjetio se nečega. Iz svoga džepa izvadio je svoj čarobni kamen. „Ovaj kamen mi pomaže da se sjetim kako nikad nisam sam i da mogu pronaći svoj put.  Možda ga mogu podijeliti s tobom.“

Maleni Patuljak duboko uzdahne i prepolovi svoj čarobni kamen – i sva nada, svjetlost i ljubav koju je imao u srcu zasjala je iz čarobnog kamena u duginim bojama.

Jednu polovicu poklonio je Malenom Dječaku a on ga je pažljivo spremio u svoj džep, zahvalio se Malenom Patuljku te krenuo puteljkom prema svome selu sa smiješkom na licu i proljećem u svakom koraku.

A Maleni Patuljak nasmiješio se u čudu jer je čarobni kamen tako dugo nosio u svome džepu a da je znao za njegovu tajnu. I znao je da je sve u redu sa njegovim svijetom.




Original   The Rainbow Rock by Fiona Duthie 2011

Prevela  i  obradila   Suzana Srića





4 komentara:

  1. I love all the bright colours in the middle of your stones.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear, just one explanation: Fiona Duthie made this felted stones. I think they are beautiful, too.

      Izbriši

Zaista se veselim svakom vašem komentaru! Hvala vam što pratite moj blog. Molimo ostavite mi svoju blog ili kontakt adresu, tako da Vas mogu posjetiti uskoro!